🌹خدمات همسانهمسان گزینی🌹 

#همسان_گزینی

(معرفی برای ازدواج)

شیوه ها را در دو قالب: معرف محور و متقاضی محور توضیح می دهیم.

👈شیوه های معرف محور (پیشنهاد گزینه مناسب به وسیله معرف) 

1. شیوه معرف محور موسسه همسان گزینی تبیان:
در این شیوه متقاضیان با مراجعه به لینک خلاصه b2n.ir/t و انتخاب واسط (معرف)، اطلاعات خود را تکمیل و در تست شخصیت شرکت می کنند. سپس توسط واسط انتخابی برای مصاحبه و مشاوره اولیه دعوت می شوند و معرفی افراد انجام می شود. بنابراین ثبت نام اولیه اینترنتی و مشاوره اولیه حضوری است. 
کد چند نفر از واسطین: 
کد واسطه عمومی ۲۰۱۲۱ و یا کد ۲۳۴۶۷ و 23040 دانشگاه مالک اشتر و یا کد ۲۳۱۰۳ دانشگاه الزهرا(س) و یا کد۲۲۱۹۳ دانشگاه شهید بهشتی
تلفن دفتر مرکزی و معرفی دفاتر شهرستان ها
۰۲۱۷۷۶۴۱۸۱۰ و ۰۲۱۷۷۶۴۱۶۹۱ 

2. شیوه معرف محور با تکمیل فرم های دستی و مصاحبه اولیه مثل:
2.1. دفتر دانشگاه شهید رجایی: تعیین وقت ثبت نام، تکمیل فرم های دستی، مشاوره اولیه و معرفی
۰۲۱۲۲۹۷۰۰۷۹ و ۰۲۱۲۲۹۷۰۰۴۴ داخلی ۴و ۵
2.2. مرکز فرهنگ خانواده و ازدواج شریف تعیین وقت، تکمیل فرم، مشاوره، معرفی و آموزش ۰۲۱۶۶۱۶۴۷۱۸ 
2.3. فرم های دستی کانون ازدواج دانشگاه صنعتی مالک اشتر 02122970303

3. شیوه فرم های اکسل، متقاضی فرم اکسل خام یک سطری را از کانال یا سایت بر می دارد و پس از تکمیل برای معرف می فرستد. معرف فرم جدید را به ادامه فرم اکسل خود الصاق می کند. احتمالا مصاحبه اولیه را هم انجام می دهد و در ستون اخر اکسل وارد می کند. بعد برای معرفی افراد به همدیگر تناسب سنجی می کند و از امکانات فیلتر در نرم افزار اکسل استفاده می کند. نمونه فرم ها موجود است. 

4. کانال های خصوصی که در دسترس متقاضی نیست و بین معرفین استفاده می شود و کار موفق خانم مقدم با کانال خصوصی بله او انجام می شود. می توان خلاصه مصاحبه با هر متقاضی‌ را بعد از فرم او بارگذاری کرد چون کانال خصوصی است، متقاصیان نمی بینند و مصاحبه ها در شناخت و معرفی بهتر مهم هستند. 

👈شیوه های متقاضی محور (انتخاب گزینه مناسب به وسیله متقاضی) 

5. شیوه متقاضی محور موسسه تبیان:
نرم افزار همدم 4 نوع خدمت دارد:
5.1. معرفی ازدواج
5.2. مشاوره تلفنی و حضوری
5.3. آزمون های روانشناسی، خودآگاهی و سازگاری
5.4. مجله آنلاین و محتواهای آموزشی

متقاضی ازدواج نرم افزار «همدم» را از
https://hamsan.tebyan.net
یا کافه بازار یا مایکت دریافت می کند. سوالات را پاسخ می دهد. دو سه مورد از راستی آزمایی ها خودکار انجام می شود. در تست شخصیت شرکت می کند. مشخصات فرد مناسب را ملاحظه و درخواست می فرستد. کارشناسان تبیان پس از بررسی با دو خانواده هماهنگ می کنند. البته کارشناسان همچنان روی درخواست های خارج از عرف متقاضیان دقت می کنند. تفاوت اصلی اش با همسان گزینی تبیان، در سرعت کار است. 

6. روش متقاضی محور «کانون پیوند آسمانی» 
ثبت کانون در سازمان تبلیغات اسلامی استان قم انجام شده و با نظارت دفتر نهاد و معاونت فرهنگی دانشگاه قم است. خدمات آموزشی، مشاوره و همسان گزینی در قالب ربات تلگرامی ارایه می شود. متقاضی وارد ربات می شود. اطلاعات را وارد می کند. مشخصات فرد مناسب را ملاحظه می کند و درخواست می فرستد. در صورت تایید درخواستش، گروه تلگرامی شامل: دختر، پسر، معرف دختر و مشاور تشکیل می شود و با هم صحبت می کنند. نشانی ربات:
t.me/Peyvande_Asemanibot
اموزش روش کار ربات:
 t.me/joinchat/AAAAAEQHu1qVZakdGWSWig


7. شیوه متقاضی محور موسسه آدم و حوا:
(انتخاب گزینه مناسب به وسیله متقاضی) 
این برنامه، علاوه بر سیستم هوشمند، بستری برای خواستگاری سنتی است. 
افراد می‌توانند فرم خود را ثبت کنند، فرم های دیگران را ببینند و برای فرم ها درخواست خواستگاری بفرستند.
افراد در حین ثبت اطلاعات خواسته شده در مرحله ثبت فرم باید فردی از نزدیکان (اقوام درجه یک مونث مانند مادر و یا خواهر) را به عنوان معرف در سیستم معرفی کنند تا همانند روش سنتی خواستگاری، خانواده‌ها در جریان امور قرار بگیرند.
کارشناسان آدم و حوا پس از بررسی با دو خانواده هماهنگ می کنند. 
دریافت برنامه b2n.ir/Adamohava

8. شیوه متقاضی محور کانال ها، معرف اطلاعات متقاضیان را طبق فرم های از پیش آماده شده و بی نام و تلفن، در کانال قرار می دهد. متقاضیان و خانواده ها در کانال به جستجو می پردازند و مشخصات فرد خاصی را از ادمین درخواست می کنند. 
اگر کانال خصوصی باشد و فقط بین چند معرف استفاده می شود، معرف محور می شود.

👈دقت کنید خدمات معرفی ازدواج رایگان است. فقط برای ازدواج دائم فعالیت می کنند و در دام کلاهبردارانی که با تشابه اسمی تخلف می کنند گرفتار نشوید.